Войти как пользователь
Вы можете войти на сайт, если вы зарегистрированы на одном из этих сервисов:
< >
1 2 3 4 5

Реклама на Facebook. Поради для успішної рекламної кампанії на Facebook

Facebook   найпопулярніша соціальна мережа в світі

Facebook найпопулярніша соціальна мережа в світі. Мережа забезпечує легке і інтерактивне спілкування між користувачами. Середня тривалість перебування в день на одного користувача в Facebook за неофіційними даними становить близько 1 годину, що вдвічі більше, ніж в інших соціальних мережах.

В останні місяці, після запуску таргетингу по Україні, реклама на Facebook стала дуже привабливою для українських рекламодавців. Можна використовувати іміджеву банерну рекламу і прості тексти оголошень. Банери і текстові оголошення є основними інструментами для реклами на Facebook. Крім того, рекламодавці мають можливість разом з запуском реклами створити свої власні сторінки для спілкування і залучення клієнтів.

Facebook пропонує різні методи таргетингу користувачів. Деякі з них:
- Вік і стать
- Місцезнаходження
- Освіта
- Місце роботи
- Сімейний стан
- Мова
- Ключові слова
- Інтереси

Крім того, рекламодавці можуть вибрати модель ціноутворення реклами:
- CPM (Cost Per Thousand Impression - ціна за 1000 показів)
- CPC (Cost Per Click - вартість за клік)

До рекламному тексту на Facebook можна додати маленьке зображення розміром 110 x 80 пікселів, що робить ваше оголошення більш привабливим.

Який варіант для вас більш ефективний, залежить від цілей реклами і рекламонго повідомлення. Я особисто вважаю що платити за клік вигідніше, ніж за покази реклами, тому що такі сайти роблять величезну кількість показів в день і кликабельность вашого оголошення може бути дуже низькою.

Перш ніж вибрати модель ціноутворення було б добре провести кілька тестів з кожною моделлю.

приклад:
Ваш щоденний бюджет становить $ 50.
CPC: припустимо, що вибрали максимальну вартість 10 центів за клік. При бюджеті $ 50 в день, ви зможете залучити 50 / 0.1 = 500 відвідувачів на ваш сайт або сторінку.

CPM: з бюджетом в $ 50 і 0,10 центів за 1000 показів, ви отримаєте 500 000 показів вашої реклами. При середній кликабельности 0,051% ви вполучіте 255 відвідувачів. У порівнянні з CPC моделлю, щоб отримати 500 відвідувачів необхідно досягти показника CTR до 0,1%, що практично нереально.

Звичайно, кликабельность обьявлений залежить від тематики, тексту і таргетингу. Теж саме і з вартістю реклами, дані зазначені в цій статті це мінімально допустимі рекламної системою Facebook. На графіку можна подивитися залежність показників CTR і CPC від тематики реклами.

На графіку можна подивитися залежність показників CTR і CPC від тематики реклами

А також зверніть увагу як змінюється CTR оголошень в залежності від віку та статі користувачів.

А також зверніть увагу як змінюється CTR оголошень в залежності від віку та статі користувачів

Facebook, як і Google , Прагнути до оптимальної роботі своїх користувачів і розраховує ціну в залежності від декількох факторів:

  • Популярність оголошення (скільки відвідувачів натиснув на неї, незалежно від моделі, яку ви вибрали)
  • Показник максимальної вартості
  • відвідувачі мають можливість голосувати за вашу рекламу в позитивному і негативному сенсі. Вони можуть схвалити її, відповідно до їх інтересам, або навпаки. Реклама, яка занадто багато отримала "мінусів", буде дорожчий або може бути припинена адміністратором.

Чи варто розміщувати рекламу на Facebook?
переваги:

  • користувачі Facebook люди з думкою, люди активні в Інтернеті і в спілкування з різних інтересам
  • всі вони просунуті користувачі інтернет
  • Facebook пропонує надзвичайно потужний рекламний інструмент, який дозволяє показувати рекламу кому і коли треба
  • ваш бренд може досягти навіть більшого числа зацікавлених споживачів, в результаті реклами з вуст в уста через коментарі та думки.
  • Успішні приклади залучення аудиторії за допомогою цього маркетингового каналу такі міжнародні бренди, як Heineken, Carlsberg, Nike.

недоліки:

  • соціальні мережі неодноразово відкидали як канал для генерації продажів. Люди, які активно спілкуються зі своїми друзями і сім'єю, не особливо зацікавлені в тому, щоб купити що-небудь прямо зараз
  • існує ризик несправедливого або неправильного сприйняття Вашого повідомлення, ваш бізнес може постраждати більше, ніж заробити.

Перш ніж ви вирішите використовувати рекламні можливості, які пропонує Facebook, важливо задати собі наступні ключові питання:

  • Що є метою моєї реклами? Для просування нового сайту / послуги через максимальну видимість вашої реклами або орієнтація на вузьку аудиторію?
  • Що ви будете писати в оголошенні? Дуже важливо, щоб ваше повідомлення було привабливим для користувачів. Дешеві і неправдиве повідомлення можуть генерувати більший інтерес на більш короткий термін, але ...!
  • Що відбувається, коли користувач потрапляє на мій сайт? Це питання, яке багато рекламодавців навряд чи задають.

Успішна рекламна кампанія починається з питань:

  • Як я можу бути корисним для споживачів, як я можу полегшити їх вибір?
  • Те, що я пропоную краще, ніж у моїх конкурентів?
  • Чи є мій сайт дружелюдним для користувачів по навігації, швидкості, точності і застосовності інформації, які варіанти контакту у вас опрацьовані?
  • Яка моя мета в цій кампанії: продажу, кількість відвідувачів, збір даних і думок користувачів?
  • Що ви будете робити з цими даними після закінчення кампанії?
  • Скільки продажів я хочу зробити в рамках цієї кампанії?
  • Чи можу я змінити стратегію реклами в процесі, якщо результати не є задовільними? Які інші варіанти?

Після завершення рекламної кампанії необхідно пропрацювати наступні моменти:

  • Детальне вивчення статистики вашого сайту / Мандрівниця Facebook , Щоб мати більш повну інформацію про те, що ваші відвідувачі переглядали більше / менше, де відбувалося найбільше продажів.
  • Висновок рекламної кампанії і відстеження потенційних клієнтів за їхніми даними, що дозволяє досягти ще кращих результатів

Очевидно, що підготовка рекламної кампанії в Інтернеті є надзвичайно важливим етапом. На думку багатьох експертів в цій області, хороша підготовка і використання правильних інструментів майже гарантує успіх.

Інтернет-реклама є дуже потужним інструментом для досягнення ваших потенційних клієнтів в потрібний момент в потрібному місці!

Чи варто розміщувати рекламу на Facebook?
Для просування нового сайту / послуги через максимальну видимість вашої реклами або орієнтація на вузьку аудиторію?
Що ви будете писати в оголошенні?
Що відбувається, коли користувач потрапляє на мій сайт?
Те, що я пропоную краще, ніж у моїх конкурентів?
Чи є мій сайт дружелюдним для користувачів по навігації, швидкості, точності і застосовності інформації, які варіанти контакту у вас опрацьовані?
Яка моя мета в цій кампанії: продажу, кількість відвідувачів, збір даних і думок користувачів?
Що ви будете робити з цими даними після закінчення кампанії?
Скільки продажів я хочу зробити в рамках цієї кампанії?
Чи можу я змінити стратегію реклами в процесі, якщо результати не є задовільними?