Facebook самая папулярная сацыяльная сетка ў свеце. Сетка забяспечвае лёгкае і інтэрактыўнае зносін паміж карыстальнікамі. Сярэдняя працягласць знаходжання ў дзень на аднаго карыстача ў Facebook па неафіцыйных дадзеных складае каля 1 гадзіну, што ўдвая больш, чым у іншых сацыяльных сетках.
У апошнія месяцы, пасля запуску таргетынгу па Украіне, рэклама на Facebook стала вельмі прывабнай для ўкраінскіх рэкламадаўцаў. Можна выкарыстоўваць іміджавую банэрную рэкламу і простыя тэксты аб'яваў. Банэры і тэкставыя аб'явы з'яўляюцца асноўнымі інструментамі для рэкламы на Facebook. Акрамя таго, рэкламадаўцы маюць магчымасць разам з запускам рэкламы стварыць свае ўласныя старонкі для зносін і прыцягнення кліентаў.
Facebook прапануе розныя метады таргетынгу карыстальнікаў. Некаторыя з іх:
- Узрост і пол
- Месцазнаходжанне
- Адукацыя
- Месца працы
- Сямейнае становішча
- Мова
- Ключавыя словы
- Інтарэсы
Акрамя таго, рэкламадаўцы могуць выбраць мадэль цэнаўтварэння рэкламы:
- CPM (Cost Per Thousand Impression - кошт за 1000 паказаў)
- CPC (Cost Per Click - кошт за клік)
Да рэкламнаму тэксту на Facebook можна дадаць маленькае выява памерам 110 x 80 пікселяў, што робіць вашу аб'яву больш прывабным.
Які варыянт для вас больш эфектыўны, залежыць ад мэтаў рэкламы і рекламонго паведамленні. Я асабіста лічу што плаціць за клік больш выгадна, чым за паказы рэкламы, таму што такія сайты робяць велізарную колькасць паказаў у дзень і клікабельнасць вашага аб'яў можа быць вельмі нізкай.
Перш чым выбраць мадэль цэнаўтварэння было б добра правесці некалькі тэстаў з кожнай мадэллю.
прыклад:
Ваш штодзённы бюджэт складае $ 50.
CPC: выкажам здагадку, што выбралі максімальную кошт 10 цэнтаў за клік. Пры бюджэце $ 50 у дзень, вы зможаце прыцягнуць 50 / 0.1 = 500 наведвальнікаў на ваш сайт ці старонку.
CPM: з бюджэтам у $ 50 і 0,10 цэнтаў за 1000 паказаў, вы атрымаеце 500 000 паказаў вашай рэкламы. Пры сярэдняй клікабельнасць 0,051% вы вполучите 255 наведвальнікаў. У параўнанні з CPC мадэллю, каб атрымаць 500 наведвальнікаў неабходна дасягнуць паказчыка CTR да 0,1%, што практычна нерэальна.
Вядома, клікабельнасць аб'яў залежыць ад тэматыкі, тэксту і таргетынгу. Тое ж самае і з коштам рэкламы, дадзеныя названыя ў гэтым артыкуле гэта мінімальна дапушчальныя рэкламнай сістэмай Facebook. На графіцы можна паглядзець залежнасць паказчыкаў CTR і CPC ад тэматыкі рэкламы.
А таксама звярніце ўвагу як змяняецца CTR аб'яў у залежнасці ад узросту і полу карыстальнікаў.
Facebook, як і Google , Імкнуцца да аптымальнай працы сваіх карыстальнікаў і разлічвае кошт у залежнасці ад некалькіх фактараў:
- Папулярнасць аб'явы (колькі наведвальнікаў націснулі на яе, незалежна ад мадэлі, якую вы выбралі)
- Паказчык максімальнай кошту
- наведвальнікі маюць магчымасць галасаваць за вашу рэкламу ў станоўчым і адмоўным сэнсе. Яны могуць ўхваліць яе, у адпаведнасці з іх інтарэсам, ці наадварот. Рэклама, якая занадта шмат атрымала "мінусаў", будзе даражэйшым або можа быць прыпыненая адміністратарам.
Ці варта размяшчаць рэкламу на Facebook?
перавагі:
- карыстальнікі Facebook людзі з меркаваннем, людзі актыўныя ў Інтэрнэце і ў зносін па розных інтарэсам
- усе яны прасунутыя карыстальнікі інтэрнэт
- Facebook прапануе надзвычай магутны рэкламны інструмент, які дазваляе паказваць рэкламу каму і калі трэба
- ваш брэнд можа дасягнуць нават большай колькасці зацікаўленых спажыўцоў, у выніку рэкламы з вуснаў у вусны праз каментары і меркаванні.
- Паспяховыя прыклады прыцягнення аўдыторыі з дапамогай гэтага маркетынгавага канала такія міжнародныя брэнды, як Heineken, Carlsberg, Nike.
недахопы:
- сацыяльныя сеткі неаднаразова адхілялі ў якасці канала для генерацыі продажаў. Людзі, якія актыўна общаються са сваімі сябрамі і сям'ёй, не асабліва зацікаўлены ў тым, каб купіць што-небудзь зараз
- існуе рызыка несправядлівага або няправільнага ўспрымання вашага паведамлення, ваш бізнэс можа пацярпець больш, чым зарабіць.
Перш чым вы вырашыце выкарыстоўваць рэкламныя магчымасці, якія прапануе Facebook, важна задаць сабе наступныя ключавыя пытанні:
- Што з'яўляецца мэтай маёй рэкламы? Для прасоўвання новага сайта / паслугі праз максімальную бачнасць вашага аб'явы ці арыентацыя на вузкую аўдыторыю?
- Што вы будзеце пісаць у аб'яве? Вельмі важна, каб ваша паведамленне было прывабным для карыстальнікаў. Танныя і ілжывае паведамленне могуць генераваць большую цікавасць на больш кароткі тэрмін, але ...!
- Што адбываецца, калі карыстальнік трапляе на мой сайт? Гэта пытанне, які многія рэкламадаўцы наўрад ці задаюць.
Паспяховая рэкламная кампанія пачынаецца з пытанняў:
- Як я магу быць карысным для спажыўцоў, як я магу палегчыць іх выбар?
- Тое, што я прапаную лепш, чым у маіх канкурэнтаў?
- Ці з'яўляецца мой сайт дружелюдным для карыстальнікаў па навігацыі, хуткасці, дакладнасці і дастасавальнасці інфармацыі, якія варыянты кантакту ў вас прапрацаваны?
- Якая мая мэта ў гэтай кампаніі: продажу, колькасць наведвальнікаў, збор дадзеных і меркаванняў карыстальнікаў?
- Што вы будзеце рабіць з гэтымі дадзенымі пасля заканчэння кампаніі?
- Колькі продажаў я хачу зрабіць у рамках гэтай кампаніі?
- Ці магу я змяніць стратэгію рэкламы ў працэсе, калі вынікі не з'яўляюцца здавальняючымі? Якія іншыя варыянты?
Пасля завяршэння рэкламнай кампаніі неабходна прапрацаваць наступныя моманты:
- Дэталёвае вывучэнне статыстыкі вашага сайта / багамолкі Facebook , Каб мець больш поўную інфармацыю аб тым, што вашыя наведвальнікі праглядалі больш / менш, дзе адбывалася больш за ўсё продажаў.
- Заключэнне рэкламнай кампаніі і адсочванне патэнцыйных кліентаў па іх дадзеных, якая дазваляе дасягнуць яшчэ лепшых вынікаў
Відавочна, што падрыхтоўка рэкламнай кампаніі ў Інтэрнэце з'яўляецца надзвычай важным этапам. На думку многіх экспертаў у гэтай галіне, добрая падрыхтоўка і выкарыстанне правільных інструментаў амаль гарантуе поспех.
Інтэрнэт-рэклама з'яўляецца вельмі магутным інструментам для дасягнення вашых патэнцыйных кліентаў у патрэбны момант у патрэбным месцы!
Ці варта размяшчаць рэкламу на Facebook?Для прасоўвання новага сайта / паслугі праз максімальную бачнасць вашага аб'явы ці арыентацыя на вузкую аўдыторыю?
Што вы будзеце пісаць у аб'яве?
Што адбываецца, калі карыстальнік трапляе на мой сайт?
Тое, што я прапаную лепш, чым у маіх канкурэнтаў?
Ці з'яўляецца мой сайт дружелюдным для карыстальнікаў па навігацыі, хуткасці, дакладнасці і дастасавальнасці інфармацыі, якія варыянты кантакту ў вас прапрацаваны?
Якая мая мэта ў гэтай кампаніі: продажу, колькасць наведвальнікаў, збор дадзеных і меркаванняў карыстальнікаў?
Што вы будзеце рабіць з гэтымі дадзенымі пасля заканчэння кампаніі?
Колькі продажаў я хачу зрабіць у рамках гэтай кампаніі?
Ці магу я змяніць стратэгію рэкламы ў працэсе, калі вынікі не з'яўляюцца здавальняючымі?